A Thousand Years... ♥

22:09 Steellinha 0 Comments

Heeey my Sweets! how are you? good .. hope that as well as 
I'm excited and decided to post 4 looks at once! rofl, hope you like it as much as
i loved each of these looks, really worth having every one of them!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oiee Minhas Paçoquinhas! como vocês estão? bom.. espero que tão bem quanto
eu que estou animada e resolvi postar 4 looks de uma vez só! kkkk, espero que gostem tanto quanto eu amei cada um destes looks, vale realmente a pena ter cada um deles! 


 Hair: [LeLutka] - LUMEN hair (FATPACK) GIFT  Landmark

 Clothes ↓
1 Picture: -FK- Pink Jumpsuit Set Carol NEW   Landmark
2 Picture: ~*Buglets*~ TD Heather [Mint] NEW  Landmark
3 Picture: {Lil Big Me} Shabby Chic Outfit NEW  Landmark
4 Picture: Cookie Chips Moo Outifit  NEW  Marketplace

Today I did not put the song with the original singer, because
I really am delighted by Collabro, a group of 5 guys with voices without equal ♥
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hoje eu não coloquei a música com o cantor original, pois realmente
sou encantada pelo Collabro, um grupo de 5 garotos com vozes sem iguais ♥

Lil Kisses and see you soon!
~~
 Beijinhoos e até a próximaa!

0 comentários:

Tecnologia do Blogger.